wybór obiektów, realizacja scenografii, zape- wnienie sceny i nagłośnienia, projektorów multimedialnych, tele- bimów, dobór prowadzących i arty- stów, zapewnienie animacji dla dzieci, organzacja sprzedaży biletów lub dystrybucja zaproszeń kompeksowa realizacja działań w zakresie public relations, media relations a także komunikacji marke- tingowej, działania zarówno w obszarze komunikacji zew- nętrznej, jak i wewnątrz firmy, wybór różnorodnych i skute- cznych kanałów komuni- kacji do osiągnięcia zamierzonych celów zapewnienie tech- niki scenicznej (sceny, nagłośnienie, oświetlenie), pro- jekty i realizacja scenografii, zapewnienie backstage'u, rezer- wacja hoteli i biletów samolo- towych, zapewnienie transportu i cateringu, rekrutacja wolon- tariuszy, organizacja sprzeda- ży biletów, promocja wydarzenia wybór lokalizacji, wyposażenie sal w sprzęt multimedialny, zapewnienie łącza internetowego, tłumaczenia, tłuma- czenia symultaniczne, obsługa zapro- szonych gości (recepcja, hostessy, wolontariusze itp.), serwis foto- graficzny, zapewnienie cateringu, hotelu i transportu, przygoto- wanie upominków dla gości strategia dobór partnerów medialnych, kreacja proje- któw graficznych, druk mate- riałow i ich dystrybucja, zakup mediów wszelkiego typu pozwolenia |